fredag 30 oktober 2009

utomjording!!

Jag har tänkt på detta ett tag nu. Varför blir aldrig Dahl sjuk?? VA? Här ligger vi alla (många ialla fall) i värsta förkylning och liiider. Tillockmed hennes sambo som hon sover bredvid har varit sjuk. Blir hon sjuk då? Nej!
Jag misstänker att hon är utomjording. Hennes blåa fina bil kanske bara är en täckmantel. När hon kommer runt kurvan här nere, fälls vingarna ut och hon flyger till jobbet. Dessutom, har någon sett henne jobba?? Jag har varit på hennes jobb men bara och fikat, aldrig sett hennes såkallade "stol". Hon kanske styr värsta skeppet som gömmer sig bakom månen. Hon brukar ju prata om master och "sånt".
Mmm, jag kanske ska fejsa henne nån dag och reda ut detta...

Nog om detta, nu till nyheterna: Idag har jag varit vaken hela dagen och inbillat mig att jag varit frisk. Varit lite aktiv och varit ute lite och så. Är jag pigg nu då? NÄ!
Symtom: Hosta, tung andad, ont i kroppen, trött, UTTRÅKAD!!
Det måste va svinis som slagit till! (se ovan)

Haloween monstren har varit här idag och dessutom tiggde de både godis och gjorde bus.
Say no more!

Bus OCH godis!!!

1 kommentar:

  1. Nano, nano. Jag har supergener. Farmor överlevde spanska sjukan. Säkert har någon av mina förmödrar skrattat pesten i ansiktet.
    Nu ska jag städa rymdskeppet.

    SvaraRadera