onsdag 28 oktober 2009

Rossligt!















Idag är det tur att jag skriver här och inte pratar! Då skulle det låta så här i hes ton: Idag "host" ska jag "host"........host....osv. Verkligen irriterande.
Jag är uppe en sväng nu och har fått lite middag och sitter nu här. Annars har dagen varit i soffan mest hela tiden. Tänk va mycket man verkligen vill göra när man är sjuk men inte kan!! enojing!


Har suttit en del framför datorn idag och kollat om Onyas röntkensvar har kommit in till skk men de har de inte gjort. Hur lång tid kan det ta? Hoppas hon e fri så ingela får lite valpar efter henne. Bara vänta och se.

Imorrn kanske Lina åker till mormor och morfar och sover där. Då blir det verkligen lungt här hemma fast kanske Malin kommer hem så jag får lite sällskap iallafall. Hon har sovit borta två nätter nu så jag kanske inte känner igen henne längre, de växer ju så fort!
Malin ca 2001
Malin 2008
Host host!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar