onsdag 14 oktober 2009

Måste man blogga ??

Måste man blogga varje dag?? Ja det är en fråga jag ställer mig varje gång jag går in här för att skriva.

Hur ska jag kunna skriva varje dag utan att det blir tråkigt? Dagarna ser ju ungefär likadana ut. När jag nu skriver detta vill jag gärna läsa vad andra skriver och när de inte har skrivit något blir jag lite besviken men å andra sida är det desto roligare när de skriver,, hmmmm, ja ja det fixar sig.

Jag ska lägga lite roliga kommentarer från barnen på jobbet på minnet, så har jag något att skriva om.

Idag satt två av våra ungar och bakade med playdoo lera. De rullade korvar och rätt som det var såg den ena väldigt förvånad ut och tittade på den andra och sa,

- " meh!! du har ju gjort min pappas snopp!!!" -"Jaha" sa den andra, och sedan fortsatte de som om inget hänt. Vad tror ni jag gjorde? Hur håller man sig för skratt då?? Underbara barn!!

Ibland kommer det så spontana roliga saker så herreguud.


Är nyss hemkommen från föräldrarmöte och tänk att alla föräldrar var såå nöjda. Då är det skönt att jobba..


1 kommentar:

  1. Inte behöver du bloggsa varje dag. Det räcker med varannan.

    SvaraRadera