torsdag 29 oktober 2009

mitt nya boende

Vi har alla vårat liv och levene och för det mesta är det helt ok! I våran familj rakar B huvudet varannan kväll i en reklampaus vid ca 21.30 och jag somnar innan programmet är slut osv. men just nu suger livet! Nu lät jag som min 15 åriga dotter men så illa är det inte. Det är bara det att jag är SJUUUUK.
Snor, svett och hosta!
Tänkte att jag skulle göra lite nytta och gav mig upp för att vattna de små blommorna.
Efter att ha fyllt vatten i kannan började jag svettas. Vid ca tredje blomman rann snoret och sedan började hostan! Va f.n! ska man inte änns orka vattna de satans blommjävlarna utan att tuppa!!! Hatar att va sjuk.
Älghorns blomman vill ha fuktigt och det fick han!

Detta är vad jag tröstar mig med nu! Glass svalkar gött och om man vill, kan man äta en hel marängkupp själv, så mår man illa åxå!
Detta är mitt nya boende! Denna tresitts soffa bjuder på både bekvämlighet och en härlig utsikt över discovery, tv 4, 5 mfl. Man får även ryggont, värmeslag av skinnet, nackspärr osv.
Men jag är inte bitter! JAG ÄR KAFFESUGEN!!! UÄÄÄÄ.
Nu ska jag krypa ner i min soffa och DÖ!
Vila i frid =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar