måndag 26 oktober 2009

Länge sen sisst!




Jag vet!



Jag ska förklara. Älsta dottern fyllde 15 i fredags och jag passade då på att fira mig själv då åxå så i fredags var det bjudning sörrö. Då kunde jag ju inte blogga!



I lördags fyllde sambons brorsa år så då var vi ute och rännde på stan. Då kunde jag ju inte blogga!

I söndags var jag ju slö och det var film på tv. Då kunde jag ju inte blogga!


Igår jobbade jag ju och glömde bloggen på eftermoddagen så då blev det inget. OK!
Vad har då hänt? Haft en trevlig och rolig helg med massa goa vänner som jag tycker mycket om att umgås med. Ifredags var det dock en av gästerna som inte kunde hålla sig i skinnet. För mycket dricka och antastande av gäster! Skärp dig Ödlan! Du får inte komma nå mer annars!

Natten har varit hemsk! Somnade hostande vid 21.30 och vaknade ca 22.00 av att jag inte fick luft???? Helt paralyserad och kunde inte röra mig och dessutom drömde jag konstigt???
Detta fortgick genom natten och jag tror min hosta har satt sig i lungorna för det känns som om de ska komma ut. HATAR HOSTA!!!!
Nä nu ska jag väl försöka komma iväg å jobba så jag glömmer att jag e trött!!

1 kommentar: