lördag 10 oktober 2009

Skumt!!


Äntlligen Lördag!

Jo gubben var uppe tidigt och till min förvåning var all disk borta från bänken som jag lämnat dagen före.

Nu var det så här att mina roliga hundar hade på fredagen gjort inbrott i duchen och tagit med 1 liters flaska med duchtvål ut i vardagsrummet. Så när jag glad kom hem igår möttes jag av en matta full med duchchampo!! Lugnt och fint tog jag en burk och en stekspade och skrapade upp det mesta för att sedan ställa burken uppochner i slasken. Sedan var det skölja matta en timme så denna burk glömdes bort!!

Denna burk stoppades då imorse in i diskmaskinen av gubben och när jag kom upp tyckte jag att den lät lite konstigt så jag öppnade maskinen. SKUM!!!! MYCKET SKUM!! De va bara att börja ösa skum.

Imorrn är det tävling och idag har det tränats men Lalla är så full med energi så hon bara tjuter i varje start och sväng så vi får hoppas att domaren är döv så kanske det går bra.

Nu är det dax för promenad så lite av energin försvinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar