söndag 1 november 2009

Söndags lugn

Denna söndag har varit riktigt trivsam. Vaknade 10000 ggr inatt men gick upp tillsjut vid 8 och lade mig på soffan en stund. Marre ringde och vi tog en pratstund. Efter en och en halv timme kom B upp och vi tog det lugnt en bra stund.

Jag insåg att jag behöver rinexin så jag fick tid vid 12 hos farbror doktorn som skrev ut det och hostmedicin. Han tyckte nog att jag skulle komma tillbaka om jag inte blev bättre snart. Men jag har numera frikort så jag kan komma hur mycket de vill =)


Vi packade sedan bilen med barn och hundar och begav oss till bygg max och köpt lite reglar till Linas rum. Vi gick lite och tittade på K-rauta och jag vet nu hur min handfats kran ska se ut. Hittade en riktigt läcker men priset var därefter så vi får se. En sak itaget och nu e det Linas rum som gäller.

Vi har nu fått upp regelverket till väggen som ska vara i sovalkoven och förhoppningsvis sitter spån och gips imorrn. Om jag orkar efter en dag på jobbet.


Förkylningen gör sig påmind så risken finns att jag e helt slut imorrn när jag kommer hem.

Ha en bra kväll på er och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar