fredag 13 november 2009

Hej världen!

Idag känner jag att jag lever, på riktigt! Känner mig riktigt bra. Snoret rinner och lite slem hosta men jämfört med var det har varit de senaste 4-5 veckorna, är det riktigt positivt! ÄNTLIGEN!!!
Hittade lite balla bilder så de får vara med!
Ska iväg till Jordbro senare dag och studera så jag passar på att ta det lite lugnt
så kanske friskheten håller i sig. Har egentligen jättemycket att göra men det skiner jag i idag!!


Med friskheten kommer även hoppet tillbaka. Efter mycket motgångar känns det nu som om det kan ordna sig. Var jätte nervös för att denna förkylning skulle stoppa den planerade fotoperationen som var planerad in i minsta detalj. Jobbet har ordnat vikarie, jag har ordnat och planerat hur allt ska ordnas hemma mm. Nu blir den nog av som tr är för annars hade jag nog...&¤%#%)(/)=/......
fiiina färger!
Denna fina storögda sak har Lina gjort på datorn och den
var så talande för hur jag känner mig så den fick va med här.
Ha ha ha!!


Denna bild är tagen för ca ett år sedan. Kommer ni ihåg? Alla var insnöade och vi gick promenad och fikade hos G&M. Härligt.
Rätt som det är händer det så var beredda! Sätt på vintedäck och plogblad.
Nu ska jag ducha så jag inte luktar skit i Jordbro.
Ha´t gött




2 kommentarer:

  1. Är vi inte lite insnöade året om?

    SvaraRadera
  2. Det är ju kul med snö. Jag tyckte att vi alla hade en skit mysig dag. Och ingen kunde ju göra nått så ingen stress. Vi skulle nog behöva vara insnöade oftare. Kram

    SvaraRadera